Dlaczego my?
U nas dostajesz całkowity plan na sukces językowy Twojego dziecka. Zaplanowany rozwój językowy i stawianie na najlepsze, sprawdzone rozwiązania w branży edukacyjnej. Uczymy z tygodnia na tydzień, ale kluczem jest tutaj strategia kształcenia i proponowany przez nas proces. Od przedszkola do egzaminu B2.


Praktyczna nauka języka
Uczymy mówić. Pokazujemy, co to znaczy praktyczny, żywy język i jak go swobodnie używać. Dodatkowo, co dwa lata zdajemy egzaminy. Dlaczego „dodatkowo”? Ponieważ naszym głównym celem jest prawdziwe nauczenie angielskiego, nie typowa nauka pod test. Jednocześnie pamiętamy jednak, że egzaminy od wczesnego etapu edukacji nie tylko weryfikują efekty kształcenia i dają namacalny dowód opanowania kolejnych etapów językowej biegłości, ale też dają dziecku dodatkową pewność siebie w sytuacjach stresowych.
Podsumowując:
Rodzic ma pewność, że dziecko robi mierzalne postępy
Nasi uczniowie doskonale wypadają również na egzaminach i bez problemu dostosowują się do tzw. „nauki pod klucz”, która potrzebna jest w szkole.
Dzieci oswajają się z sytuacją egzaminacyjną, dzięki temu nie stresują się na maturze.
Certyfikaty to dodatkowe punkty do liceum i wstęp na niektóre uczelnie; ważny element każdego późniejszego CV.
Skuteczność i jakość
Czas poświęcony na naukę w naszej szkole przekłada się na praktyczną znajomość języka angielskiego. Dzieci bardzo szybko zaczynają posługiwać się angielskim od lekcji w swoich szkołach po wakacje zagranicą. MÓWIENIE jest dla nas najważniejszą kompetencją. A konkretnie? Konkretni są właśnie nasi mali uczniowie. Wiedzą czego chcą i wiedzą, jak to komunikować. Sami kupią sobie lody, a rodzicom zamawiają kawę na wakacjach już po pierwszym roku nauki.

Kompleksowe nauczanie
Biegłe czytanie, operacyjna pamięć językowa i rozumienie przekładają się natomiast nie tylko na otwartą postawę wobec komunikowania się po angielsku, ale również na częstsze sięganie po teksty kultury w oryginale (filmy, książki, komiksy, gry, treści tworzone w internecie – kanały YouTube, memy, strony poświęcone tematom, którymi dzieci i młodzież są zainteresowane). Nasi uczniowie doskonale wypadają również na egzaminach i bez problemu dostosowują się do tzw. „nauki pod klucz”, co z kolei przekłada się na ich wyniki w konkursach, egzaminach i przy późniejszych certyfikacjach (B1, B2 – FCE, C1 – Advanced, CELTA, TEFL). Przede wszystkim jednak efektem kształcenia w naszej Szkole są kompetencje i postawa wobec języka obcego, a także uczenia się rozumianego w ogólności
Last but not least
Traktujemy uczenie się całościowo, jako pewną postawę, dzięki której możemy osiągać w życiu to, co jest dla nas ważne i wartościowe. Takie kategorie jak rozwojowość (inteligencja jest zdolnością, którą można stymulować i rozwijać), optymizm wobec siebie i swoich możliwości, czy poczucie własnej wartości, sprawiają że dziecko jest bardziej skłonne do podejmowania wyzwań i wierzy w znaczenie podjętego wysiłku.
System edukacyjny w Polsce nie skupia się niestety na kształtowaniu takiej postawy. W konsekwencji duża część dzieci nie wierzy, że może się zmienić („już taki jestem”) oraz negatywnie ocenia swój potencjał, w wyniku czego unika stawiania sobie nowych celów, łatwo rezygnuje z wysiłku, wycofuje się, gdy dane zadanie jest trudne lub wymagające. Finalnie jedynym widocznym rezultatem zostaje stres i zniechęcenie. Utracenie radości uczenia się.
Można więc podsumować to tak.
Uczymy MÓWIENIA przez MYŚLENIE – a to daje RADOŚĆ